Post op Linkedin 3-11-2023

Een nieuw concept! Wat is er nieuw aan dit “concept”? De vraag die mij deze weken geregeld is gesteld.
In het kort;
* Een restyle van 4 weken, normaliter is de gemiddelde doorlooptijd 8 tot 10 weken.
* De vestiging is twee weken dicht geweest voor haar klanten.
* Teams samengesteld uit drie partijen.
* De “blauwdruk” is vooraf opgesteld en afgestemd met alle betrokken partijen.
* Logistieke activiteiten op het uur vastgelegd.
* Et cetera.

Vandaag is de laatste dag tijdens de sluiting, aanstaande maandag gaat de vestiging weer open voor de klanten van de Gamma Megastore vestiging in Den Haag.
Het is een metamorfose dat is de werkelijkheid!

Ik wil alle partijen bedanken voor de betrokkenheid en enorme inzet. Met name Tom Keijzers en Wil Verschure van Cor Verkolf waarmee we de basis van de “blauwdruk” hebben afgestemd. De medewerkers van de Gamma vestiging. Maar zeker ook een diepe buiging voor mijn collega’s van Posmark Nederland, onder aansturing van de projectleiding hebben ze dit uitdagende project (bijna) gerealiseerd.
Volgende week ronden mijn collega’s de laatste acties af.

Namens Intergamma was Peter Albers de verantwoordelijke voor het totale project, Peter bedankt voor de samenwerking, op naar de volgende ….
Namens Posmark wil ik het hele team van de Gamma Den Haag Megastore vestiging veel succes wensen met deze nieuwe werkomgeving!

#intergamma #gamma #megastore #denhaag #corverkolf #posmark #projecten #team #samenwerking #vernieuwend #echtsamensamenecht